Forskning och publikationer

Beteendevetenskaplig forskning är ett fundament i en stor del av det vi gör inom AchieveGlobal och Miller Heiman Group. Vårt professionella forskningsteam genomför studier av en mängd faktorer som påverkar vår bransch och våra kunder. Det gör det möjligt för oss att finna och tillgodose våra kunders behov.

Vår forskning har fått fram de beteenden som ger bäst effekt vid olika sälj-, kundservice- och ledarskapssituationer. Genom effektiva ledarskapsprogram, säljträning, serviceutbildning lär vi ledare, säljare och servicegivare att använda dem.

AchieveGlobal samarbetar med CSO Insights som är en del av Miller Heiman Group.
Den forskning och de studier som CSO tar fram gör att vi hela tiden kan uppgradera våra utbildningsprogram. Det gör att du som kund alltid får relevant utbildning som hjälper er att genomföra era strategier och hitta, vinna, behålla samt skapa fler affärer. Bli medlem i CSO Insights, få tillgång till den senaste forskningen.

RING +46 (0)8 - 440 90 30 eller använd kontaktformuläret så berättar vi mer om den senaste forskningen.


PUBLIKATIONER
NYHETER | NYHETSBREV | PRESSRELEASER | MYNEWSDESK| Miller Heiman Group |CSO Insights

LinkedIn | Twitter | Facebook | International Blog | Miller Heiman Group


Vår forskning spänner över en mängd områden såsom:

  • Bransch- och kundspecifika trender, världsomfattande affärsbeteenden och nödvändiga yrkesfärdigheter.
  • Feedback från kunder.
  • Nya inlärnings- och presentationsmetoder.
  • Faktorer som påverkar anpassning av färdigheterna till respektive yrkesroll.
  • Urvalsmetoder och mätning av genomförd träning.

Kunskapen vi får genom denna rigorösa forskning gör det möjligt för oss att förbli den världsledande resursen och trendskaparen inom vår bransch och på samma gång möta fyra grundläggande målsättningar:

  • att förstå vad som är viktigt för våra kunder
  • att förse marknaden med förstklassiga säljutbildningar, kundserviceutbildningar, ledarskapsutbildningar och konsulttjänster
  • att säkerställa att vår säljträning, kundserviceträning och våra konsulttjänster inom sälj, service och ledarskap ger önskad effekt
  • att snabbt göra anpassningar till en föränderlig affärsvärld

RING +46 (0)8 - 440 90 30 eller använd kontaktformuläret så berättar vi mer om den senaste forskningen.