Inspirationsföreläsning: Säljare i världsklass

Supersäljaren Lasse är säljaren som äger kundupplevelsen och kundrelationen. Vår säljare i världsklass heter Lasse, hon eller han finns i de flesta organisationer, överträffar ständigt och jämt målen, får hela tiden hem de fina affärerna, och är den som kunderna verkligen älskar.

LASSE är en akronym för de fem roller som riktigt duktiga säljare har, vill du veta vilka?

TID för lunchseminariet: 6 oktober: kl 12.00-14.00, lunch serveras från 11.30
>> ANMÄL DIG HÄR

PLATS: Seminariet hålls hos AchieveGlobal, Odengatan 52, Stockholm

Föreläsare är Kaj Hattenhauer från AchieveGlobal, han har mer än 30 års erfarenhet av att träna säljare, affärsmän och säljchefer i kommunikativa färdigheter och beteenden som skapar resultat.

Vi kommer att prata om att ...

  • Kunderna har idag kraften att få precis det de vill ha, denna kraft påverkar säljrollen.
  • Charm, tur och kontaktnät räcker inte längre. Säljarens affärsmässighet mäts hos kunden i värde, nytta och möjlighet att leva upp till förväntningar.
  • Ökade kundkrav kräver supersäljare, en säljare som ses som en professionell partner.
  • Säljare i världsklass säljer inte till kunderna utan är en resurs och partnern som hjälper dem att bli mer framgångsrika via kundens lösningar.

AchieveGlobal är en del av Miller Heiman Group som leder världens största och längst pågående forskning inom försäljning. Studierna förklarar varför vissa säljbeteenden har större effekt och vad som gör att säljare i världsklass får bättre resultat än andra.

Föreläsningen riktar sig till dig som är säljchef, marknadschef, VD. Du får tips på vad en supersäljare gör och hur din organisation kan öka försäljningen. Kom och bli inspirerad


Inspiration på ert interna frukostmöte, ledningsgruppsmöte eller kick off.
Våra uppskattade föreläsare kommer gärna till er och genomför .

Kontakta oss för information.
telefon 08-440 90 30 eller intresseanmälan


AchieveGlobal är världens största helhetsleverantör av säljträning, serviceutbildning och ledarskapsprogram. Med en stenhård konkurrens på utbildningsmarknaden gäller det att hela tiden vara innovativ och testa nya grepp.