Lunchseminarium: Nå ökad kundnöjdhet - Har er organisation vad som krävs?

Kunder har mer makt än någonsin att göra sin röst hörd genom att gilla eller inte gilla!

Servicegivarens förmåga att möta och behålla kunder är avgörande för organisationens långsiktiga framgång, och det är viktigare än någonsin att inte låta slumpen avgöra vad kunden tycker, tänker och känner.

Under vår föreläsning den 8 december har du möjlighet att ta del av tips på vad världens bästa servicegivare gör och hur din organisation kan öka kundlojaliteten. Forskning är ett fundament i det vi gör inom AchieveGlobal, föreläsningen bygger på de senaste rönen inom service excellence.

TID för lunchseminariet: 8 december: kl 12.00-14.00, lunch serveras från 11.30
>> ANMÄL DIG HÄR

PLATS: Seminariet hålls hos AchieveGlobal, Odengatan 52, Stockholm

Föreläsare är Carl-Johan Johnson från AchieveGlobal, som har mer än 25 års erfarenhet av att träna ledare, affärsmän och servicegivare i kommunikativa färdigheter och beteenden som skapar resultat.

Kontakta oss för mer information, 08-440 90 30

Miller Heiman Group är världens största helhetsleverantör av säljträning, serviceutbildning och ledarskapsprogram. Med en stenhård konkurrens på utbildningsmarknaden gäller det att hela tiden vara innovativ och testa nya grepp.